Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
June 22, 2007
Image Size
355 KB
Resolution
800×843
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
761
Favourites
6 (who?)
Comments
17
Downloads
8
×
Comically Yours Contest Entry by TEZZLE Comically Yours Contest Entry by TEZZLE
Page drawn by guruubii [link]
Add a Comment:
 
:icondexuz:
hey, wait! you have serious drawing skills to go with your great sence of humour?!:D awesome:)
Reply
:icontezzle:
:XD: Nope. That's not mine. It's part of a contest where you FILL IN the blank speech bubbles provided in a pre drawn comic. :D
Reply
:iconsoul-lee:
Lol. Way to lighten up the mood. Hope you do well in the contest.
Reply
:icongot-fanfiction:
this is mine....but it wouldn't let me upload it to the right file! [link] i hope you like it^^
Reply
:icongot-fanfiction:
crap!! wrong thing^^;
Reply
:iconria88:
ria88 Jun 26, 2007   Writer
that is awesome, you have a brilliant sense of humour!
Reply
:iconoblatratrix:
okay this was just too funny! OMG! i wasn't laughing till that last line!
Reply
:iconresuki:
resuki Jun 25, 2007  Hobbyist General Artist
This one is awesome! :D The whole thing just rocks. Great captions.
Reply
:iconphatom:
phatom Jun 25, 2007   Artisan Crafter
now that's some very funny shit!
Reply
:iconphatom:
phatom Jun 25, 2007   Artisan Crafter
why did i repply to you i don't even know you?
Reply
Add a Comment: